Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

Obchodní a reklamační podmínky

prodejce „Ateliér Kůlna“

Petr Kyzlink, IČO: 68036035, sídlem: Kunice 3, Kunice, 67971, Česká republika, tel: +420730601095, e-mail: info@atelierkulna.cz

Kupující zasláním objednávky stvrzuje, že souhlasí s níže uvedenými obchodními podmínkami, a zejména že byl poučen o možnostech odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží.

Uzavření kupní smlouvy

1. Kupní smlouva vzniká v okamžiku potvrzení objednávky zákazníkovi.

2. Nakupující je o potvrzení informován vnitřní poštou nebo e-mailem na adresu, kterou uvedl při nákupu.

3. O přijetí platby a odeslání zboží je kupující informován stejným způsobem.

Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

1. Kupující má právo do 14 dnů od doručení zboží od smlouvy odstoupit a zboží vrátit (a to i bez udání důvodu).

2. Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy, pokud bylo zboží na jeho přání vyrobeno, nebo upraveno (zakázková výroba a svatební tvorba s grafickými úpravami).

3. Kupující je povinen před vrácením zboží o tomto prodejce písemně informovat (např. vnitřní poštou).

4. Zboží musí být vráceno nepoškozené, bez vad způsobených užíváním a bezpečně zabalené, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě. Prodejce má právo nedostatečně zabalený či při přepravě poškozený balík nepřevzít (doporučujeme pojistit).

5. Při vrácení zboží zpět prodejci, není možné ho zasílat na dobírku.

6. Částka za zakoupené zboží bude kupujícímu vrácena až po doručení zboží prodávajícímu.

7. Náklady spojené s dopravou vráceného zboží hradí kupující.

**********************************************************************************************

Formulář pro vrácení zboží bez udání důvodu ve 14-ti denní

zákonné lhůtě.

Využívám svého práva dle občanského zákoníku č. 89/2012 Sb. A odstupuji tímto

jednostranně od kupní smlouvy.

Číslo objednávky: …................................

Kontaktní údaje:

Jméno a příjmení : …............................................

Telefon : …............................................

E-mail : …...........................................

Vrácené zboží :

počet : …. název : …..............................................

počet : …. název : …..............................................

počet : …. název : …..............................................

počet : …. název : …..............................................

Číslo účtu pro vrácení platby: (pokud jste neplatili kartou, nebo převodem na účet)

…............................................................................................

Zboží zašlete na adresu :

Petr Kyzlink

Kunice 3

679 71

Dodatečné informace:

Peníze budou vráceny do 10 dnů, od odstoupení od smlouvy. Ne však dříve než nám bude

zboží vráceno.

Podmínky vrácení :

Zboží (mimo zboží vytvořené na zakázku) je možné vrátit do 14-ti dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu. Pokud zboží nakupujete v rámci své obchodní nebo podnikatelské činnosti (na nákupním dokladu je uvedeno vaše IČ), právo na odstoupení Vám nevzniká. Zboží musí být vráceno kompletní v původním stavu, nesmí jevit známky opotřebení a používání.

Zboží zaslané na dobírku nebude přijato.

Petr Kyzlink, Kunice 3, 679 71, info@atelierkulna.cz, tel: 530 335 043, IČ: 68036035

************************************************************************************************

Reklamace

1. Ke každé objednávce je kupujícímu řádně vystaven doklad o platbě, který kupující obdrží spolu se zbožím. Tento doklad slouží zároveň jako záruční list.

2. Záruka se nevztahuje na zboží, které je opotřebeno jeho používáním či poškozeno nevhodným zacházením. Zákazníkovi je spolu se zbožím odeslán také návod k použití u výrobků, které to vyžadují (šitá tvorba, bytové doplňky).

Dodací podmínky

1. Platbu za zboží hradí zákazník předem na bankovní účet prodávajícího. Při osobním předání je možná platba v hotovosti.

2. Prodávající odešle kupujícímu zboží po přijetí částky na účet a to dle podmínek  "dodání, poštovné".  V případě osobního odběru proběhne předání dle dohody.

BEZPEČNOST A OCHRANA INFORMACÍ A OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Provozovatel e-shopu jako správce osobních údajů (dále jen „Správce“) tímto v souladu s ustanovením čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, obecného nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen „Nařízení“), informuje své zákazníky (dále jednotlivě jen „Subjekt údajů“) o tom, že:
1. Osobní údaje Subjektu údajů, které budou Správci odevzdány při odeslání objednávky, budou zpracovány za účelem uzavření kupní smlouvy a jejího následného plnění, a to včetně vyřizování případných nároků Subjektu údajů z vadného plnění. Právním základem pro zpracování osobních údajů Subjektu údajů je tedy plnění kupní smlouvy založené objednávkou Subjektu údajů a současně také plnění zákonných povinností Správce dle právních předpisů upravujících práva a povinnosti v souvislosti s ochranou spotřebitele a vedením účetnictví.

2. Důvodem poskytnutí osobních údajů Subjektu údajů Správci je identifikace smluvních stran nezbytná pro uzavření a plnění kupní smlouvy, což by bez poskytnutí těchto údajů nebylo možné.

3. Osobní údaje Subjektu údajů budou zpracovány po dobu, po kterou je Správce povinen tyto údaje uchovávat dle obecně závazných právních předpisů, minimálně tedy po dobu 5 let dle zákona o účetnictví nebo po dobu 10 let dle zákona o DPH.

4. Při zpracování osobních údajů Subjektu údajů nebude docházet k automatizovanému rozhodování ani k profilování.

5. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů ani neurčil zástupce pro plnění povinností ve smyslu Nařízení. Osobní údaje Subjektu údajů mohou být pro účely řádného vyřízení objednávky poskytnuty poskytovateli doručovacích služeb zvolenému Subjektem údajů, a dále osobám, které Správci poskytují právní a účetní služby v zájmu zajištění řádného plnění povinností stanovených obecně závaznými právními předpisy. Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje Subjektu údajů do třetí země, mezinárodní organizaci nebo jiným, než výše uvedeným třetím osobám.

6. Subjekt údajů má právo požadovat od Správce přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu nebo výmaz, popřípadě omezení zpracování, a vznést námitku proti zpracování, má právo na přenositelnost těchto údajů k jinému správci, jakož i právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů, má-li za to, že Správce při zpracování osobních údajů postupuje v rozporu s Nařízením.

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1. ledna 2014